Friday, December 9, 2011

Rindu

 

Ini gambar adik-beradik aku 
Dri kiri Athirah , Nina , me , Arifah and Hariz

Waa ! Nk nanges , seme adk beradik aku tgglkan aku kat rumah sorang2 . Lol , mana ada lor . Tak de la , diaorg juz balik kpg pahang about seminggu . Btw , bukan seme yg pegi balik kampung . Satu-satunya adik lelaki aku ( Hariz ) ada tggl dgn aku . Ala , aku x kamcing dgn dia la . Huu , rse sunyi sgt . Lgpun , adk laki aku tu tgh demam . Sian dia . Demamnye bukan demam biasa , tp luar biasa tau ! Haha . Tipu jer . Teruk juga la demamnye tu . Apapun , aku doakan dia cepat sembuh . : )

Huh , apa la adk2 aku buat kat kpg skrg ni ? Aku kat sini , da mcm apa tah . Ni aku nk citer pasal adik aku yg bongsu , Nina , suka ajak aku main kad ' Happy Family '. Ishh ! Mcm budak2 la . Ada ke patut ajak along men mainan mcm tu . Tak de ke yg extreme ckit ke ? Ciwahh . Kecoh je . Haha . Aku main ke tak ye ? Main la weyh . Klu bukan aku , sape lg nk lyn kerenah dia tuh . Cehhh , nak menunjuk yg dia tu kakak mithali la ni ? Eh , mana ada . Jgn la piki2 bukan2 ye . Aku nak mengisi ruangan kebosanan dlm diri aku ni . So , aku pon main je la . Syok jugak kowt ! haha . XD

Aku nk ckp , aku rindu sgt kat diaorg . Aku rindu nk main dgn diaorg , aku rindu nk buli diaorg , aku rindu nak sakat diaorg , aku rindu nak dengar keletah kebudak-budakan diaorg , aku rindu nk mara and pukul diaorg tanpa sebab . Arghh ! Mcm2 lg la aku rindu . Even bru berapa hari diaorg x de . Rse mcm lama je . Maybe sbb aku keseorangan kat umah ni . Kalau aku ada kawan , x de la rse sgt kowt . I think la .Huh ! Teruknye aku ni . Bila diaorg x de , bru nk hargai ? Mse diaorg ada . Pndg sebelah mata je . ish ! ish ! ish !

Biasa la tu , manusia . hee . Aku selalu gado dgn adk2 aku . Bg aku normal la tu , adik-beradik la katakn . Tp , kitaorg gado x de la terok sangat . Gado manja2 je . hikhik . Lepas gado , confirm baik balik bak kata pepatah melayu , " Air dicencang tidak akan putus " or " Carik-carik bulu ayam , lama-lama bercantum juga " . Hihi . Walo apa pon yg terjadi , mereka tetap adk-beradik aku . Mereka tetap darah daging aku . Kitaorg lahir pd tempat yg sama . Kitaorg menyusu tempat yg sama . Kitaorg dibesarkan di tempat yg sama . Kitaorg bermanja pd tempat yg sama . Tiada perbezaan di antara kita . Ciwahh , hiperbola je tu . Hihi .
Lastly , aku sayang family aku .
THE END

1 comment: